Fitmom Friday: food diary

Na mijn goede begin van Project Fitmom in de sportschool, is het ook weer tijd gezond te gaan eten. Vandaag deel ik met jullie wat ik de hele week eet, een goede stok achter de deur om zelf weer goed op te letten!

thumb_IMG_9786_1024

Maandag
Voor het ontbijt at ik magere kwark met 1 banaan, een paar walnoten, een klein stukje extra pure chocola (85%), een glaasje sinaasappel-aardbeisap en een grote kop groene thee.
Voor de lunch maakte ik een salade met tomaat, komkommer, wortel, een handje fetablokjes en een halve avocado.
Tussendoor dronk ik 2 zelf gemaakte latte’s (zonder suiker) en at ik een bakje aardbeien en een peer.
Voor het avondeten had ik 250 gram spinazie met 2 eieren. Als late night snack nam ik een klein bakje naturel chips.
Ik had overdag 1 uur gesport en in totaal 1,5 uur met Marly en Fabian gewandeld. Verder drink ik de hele dag door water, zo’n 2 liter per dag.

Dinsdag
Het ontbijt en lunch waren hetzelfde als de maandag. ‘s Middags ging ik thee drinken met de buurvrouw, die een chocolade cake had gebakken, daar nam ik een klein stukje van. ‘s Avonds kwam mijn collega vriendinnetje eten en maakten we zelf burrito’s met verse groenten en hadden we Ben & Jerry’s ijs toe. Maar na 2 hapjes zat ik al vol, dus ging het weer terug in de vriezer!
Uiteraard wandelde ik ook weer ruim een uur met Marly en Fabian en dronk ik 2 liter water.

Woensdag
Het ontbijt was hetzelfde als de vorige dagen en voor de lunch had ik een overgebleven burrito met verse groenten van dinsdag. Voor het avond eten hadden we een runderhamburger en verse snijbonen. Tussendoor at ik 9 chocolade kruidnoten (ik tel dit normaal niet maar ik eet alleen een paar witte en pure dus dan is het snel gezien:)) en dronk ik 2 lattes. Ik ging weer een uur sporten en liep 40 minuten met Marly en Fabian.

Donderdag
Voor het ontbijt at ik 100 gram Skyr bosvruchten en een peer. Daarbij dronk ik een groot glas water en een grote kop groene thee. Daarna ging ik met vriendinnen thee drinken bij een restaurant in de buurt, daar at ik een klein stukje citroen merengue taart en dronk ik een latte. Het theedrinken liep uit in een lunch, ik at 2 donkere boterhammen met carpaccio en rucola. ‘s Avons aten we sperziebonen met 2 runderchipolata worstjes. Als late night snack at ik 2 beschuitjes met muisjes. Overdag liep ik een uur met Marly en Fabian en dronk ik ongeveer 2 liter water.

Vrijdag
Voor het ontbijt at ik magere kwark met een beetje krokant muesli van Quaker en grote kop citroen/gember thee. Ik ging een uur sporten en daarna at ik mijn lunch; 2 rijstwafels en 2 crackers met heksenkaas en een appel. Daarbij dronk ik weer citroen/gember thee. Tussendoor had ik 2 latte’s en een stukje melk chocola met karamel zeezout. ‘s Avonds aten we weer verse snijbonen met een rundertartaartje. Ik heb 1 keer met Marly en Fabian gewandeld, ongeveer 20 minuten en ik dronk weer 2 liter water.

Deze week at ik behoorlijk gezond en ging ik lekker veel sporten en buiten lopen. Ik merk dat als ik veel buiten kom, ook als het regent, ik daar energie van krijg. Ik hoop dat vol te kunnen houden als ik straks weer aan het werk ben!
Ik probeer gezond te eten maar ook nog af en toe wat lekkers te nemen, anders is het niet vol te houden!

Liefs,

Raïsa

 

 

 

About Raïsa

Hoi! Ik ben Raïsa, van justraisa.nl. Dit is mijn persoonlijke blog over alles wat ik leuk vind. Enjoy! Liefs, Raïsa

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *